Re: LCD - proszę o pomoc w wyborze

Autor: Kleryk (kleryczek_N.O_at_S.P.A.M_interia.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 09:12:36 MET

Użytkownik "Piotr Janik" <pietlek_at_BEZSPAMU.irc.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> obecnie 'używam' lcd mag ay565, lecz ma padnięte świetlówki(czasami
> zaskakują, dziś po 10h).
> Dlatego też chciałbym kupić coś nowego.
> Sam wytypowałem:
>
> 17" iiyama ProLite E431S-B czarny
> iiYama LCD 17" PLE431-S-B
> ViewSonic 17" LCD VP171B
> Belinea 19" LCD 10 19 20
> NEC 17" LCD 1701 Black
> NEC 17" LCD 1760 NX Black
>
> uzycie komputera zwyczajne(programy internet) + filmy
> zależy mi na dobrej gwarancji jakości i cenie(czyli na wszystkim)
> [...]

Witam!

Ja obecnie używam SM 173T, monitorek wspaniały, z DVI, kąt padania 170/170,
kontrast 1:700 (o ile sie nie myle), żadnych defektów, wszystko spoko (tak
jak mi sprzedawca mówił) ale 2600zl kosztuje..
Wczesniej miałem równiez Samsunga 172V, ogromna różnica.. rozmazane pixele,
nie ma pivota, beznadziejna regulacja, słaby kąt padania i wógóle, ale cos
2100zł..

wiec nie wiem co Ci doradzic, ja jak biore juz sprzęt za ok 2200 zł to wole
wyłozyc troszke wiecej i miec cos naprawde porządnego (173t to ponic
najleprzy elcedek w tej klasie)

pozdrawiam, Mariusz