Mnie też wcięło CD-ROM

Autor: mikw (patologia_at_wszplock.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 08:22:25 MET

Czytałem wcześniejszy post, ale u mnie nie ma go cały czas.
Zmieniana była karta graficzna na 4MB, bo to stary komp w biurze i nie
jestem pewien, czy napędu nie ma od tego czasu, czy już wcześniej go nie
było, bo rzadko używam.
Windows 95, Pentium 166 MMX na VIA VPX, 64 MB pamięci.
W menedzerze urządzeń nie ma CD-ROM; odinstalowałem i zainstalował się
ponownie standardowy kontroler dysków, jest błąd w standardowym kontrolerze
dysku twardego IDE/ESDI, próbowałem to usunąć, ale nie da się bez usunięcia
urządzenia nadrzędnego tj. standardowego podwójnego kontrolera PCI IDE. Tego
to już się trochę cykam zrobić.

"...co robić? - Krysia."(OTTO)

PZDR

MIKW