Re: Pentium 4 - zegar

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 01:26:10 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak azbest napisał:

> Witam!
>
> Przymierzam sie do zakupu P4 HT FSB800, ale zastanawia mnie jedna
> rzecz - zegar.
> Otoz roznica pomiedzy modelami z zegarem 2.4, 2.6, 2.8 to >-100 PLN'ow
> Czy jest sens inwestowac w wyzsze taktowanie od 2.4 i wydawac cenne
> zlocisze, skoro bez problemow (jak ludzie twierdza) da sie te modele
> przetaktowac do ~3.0 Ghz ?

Skoro to tylko 100 zł więc w czym problem. Do modelu 2,8 nie
potrzebujesz aż tak dobrych pamięci do kręcenia. 433 już dadzą spory
wzrost. A ograniczanie procesora przepustowością pamięci powoduje spore
straty...

> Wziac pamieci 400-ki czy wyzsze ? Skoro bylaby podkrecana... ? NA
> HyperX'y nie staac mnie, wiec czy na std "major" >400 tez to ladnie
> pojdzie ?

Mogą działać niestabilnie, mogą sie słabo kręcić. Jak bedziesz miał
farta to ładnie pójdzie...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)