Pentium 4 - zegar

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 01:17:50 MET

Witam!

Przymierzam sie do zakupu P4 HT FSB800, ale zastanawia mnie jedna rzecz -
zegar.
Otoz roznica pomiedzy modelami z zegarem 2.4, 2.6, 2.8 to >-100 PLN'ow
Czy jest sens inwestowac w wyzsze taktowanie od 2.4 i wydawac cenne
zlocisze, skoro bez problemow (jak ludzie twierdza) da sie te modele
przetaktowac do ~3.0 Ghz ?

Zakupuje go razem z plyta ASUS P4P800 DL i pamieciami Kingstone 400 (2x512
MB).
Plyta ta, jak sie zorientowalem, posiada odrebne ustawienia czestotliwosci
taktowania procka i magistrali, wiec chyba nie bedzie zadnych problemow ?

PS
Wziac pamieci 400-ki czy wyzsze ? Skoro bylaby podkrecana... ? NA HyperX'y
nie staac mnie, wiec czy na std "major" >400 tez to ladnie pojdzie ?