Re: Ktore desktopy P1/P2 nie mialy wiatrakow ?

Autor: p0li (p0li_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 21:48:02 MET

->
> Witajcie,
>
> Jak w temacie. Slyszalem, ze Dell Optiplex z procesorem Pentium 233 MMX to
> konstrukcja oparta w pelni na radiatorach. Czy znacie jakies markowe
> komputery z przedzialu P/233-PII/350 o podobnej konstrukcji (a w kazdym
> razie ultraciche) ?

ja mam (miałem?) markowego składaka selfprodakszyn na płycie asus p2b-ds i
2x pIII_at_850 na samych radiatorach (bez wiatraków) - to było ciche...:)
jeszcze jak zmieniłem zasilacz na anteca to było już tylko słychać świecące
diody na obudowie (fotony strasznie hałasują w nocy :))
a fotki tu:
http://gallery.mud.pl/komputerowy/aah
http://gallery.mud.pl/komputerowy/aai

--