Re: Jaki kupic monitor LCD

Autor: Robert (wasc_at_and.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 17:59:26 MET

> Ale poniewaz ten
> model zdrozal do 2799 (cos kolo tego) wiec kupilem
> reklamowana ( miedzy innymi na grupie) IYAMA 43costam, costam
> za 2100 . Ale zle zrobilem. Bo ona ma co prawda piekne kolory
> ale bardzo duza jasnosc. Po prostu wali w oczy. Zmniejszenia
> jasnosci nic nie daje bo obraz staje sie jakis "bladawy"
> wiec odradzam Ci zakup takiego monitora ( ktos na grupie
> mowil juz o tej duzej jasnosci ale ja to zbagatelizowalem
> bo byla to wypowiedz jednostkowa , a szkoda. Wiec
> mam za swoje. Na szczescie cora tyle przy kompie nie siedzi.
> [...]
No tak od dwóch miesięcy zbieram się z zamiarem kupna LCD. Właśnie miałem w
tym tygodniu zamówić tą Iiyame 430 - teraz nie wiem. A może czego nie
potrafi monitor można z łatwością zrobić w windows przyciemnić obraz i po
kłopocie!.
Jeszcze jedno - jak wygląda tekst na tym monitorze w rozdzielczości 1024 na
768?
ps. nie mam możliwości sprawdzenia tego w żadnym pobliskim sklepie.
 Robert