Neostrada + Router = brak Irca :-(

Autor: giermmek_at_WYTNIJ.gazeta.pl
Data: Sun 08 Feb 2004 - 14:54:33 MET

WItam
Mam taki problem
Kupilem sobie router aby dwa kompy w chacie podlaczyc i zeby niezaleznie
korzystac z netu. Jednak nie dziala mi irc. Pod modemem neostrady dzialal mi
bez przeszkod (fakt restrykcja byla) i bylo dobrze. Problem sie pojawil z
faktem podpiecia routera i nie wiem co zrobic i jak zrobic. Probowalem juz
wielu sposobow, ale zaden nie dzialal...

Podczas laczenia sie z serwerem irca mam blad :
Error: Closing Link: xxx[unknown_at_ro82.neoplus.adsl.tpnet.pl] (Invalid
username)
,gdzie xxx to moja nazwa :)

Prosze o wskazanie wlasciwej drogi, bylbym bardzo wdzieczny :)