Re: Czy ktoś używa nowych HD IBM/Hitachi 7K250 ??

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 12:16:21 MET

"Mariusz" <mk_NOSPAM__at_popnet.pl> wrote:

> Mam pytanko czy ktos posiada dysk z serii 7K250 IBM/Hitachi.

Posiadam 80GB ATA od wrzesnia zeszlego roku.

> Interesuja mnie wrażenia z eksploatacji. Czy dyski z nowej serii są
> podobnie rewelacyjne jak z poprzednich serii? Chodzi mi o szybkość,
> głośność i ogólne wrażenia.

Jesli chodzi szybkosc to jak przystalo na IBM/Hitachi to obecnie
najszybsze dyski 7200. Co do cichosci to w Idle nie slychac pracy talerzy
w seek juz nie jest tak fajnie bo slychac drapanie glowic. Generalnie
bardzo przyjemne dyski w dobrej cenie.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,