Re: Neostrada + Router = brak Irca :-(

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 15:49:03 MET

<giermmek_at_WYTNIJ.gazeta.pl> claimed:
> Kupilem sobie router aby dwa kompy w chacie podlaczyc i zeby niezaleznie
> korzystac z netu. Jednak nie dziala mi irc. Pod modemem neostrady dzialal mi
> bez przeszkod (fakt restrykcja byla) i bylo dobrze. Problem sie pojawil z
> faktem podpiecia routera i nie wiem co zrobic i jak zrobic. Probowalem juz
> wielu sposobow, ale zaden nie dzialal...
>
> Podczas laczenia sie z serwerem irca mam blad :
> Error: Closing Link: xxx[unknown_at_ro82.neoplus.adsl.tpnet.pl] (Invalid
> username)
> ,gdzie xxx to moja nazwa :)

> [...]

NTG.

Przeforwardować port 113 na maszynę w wewnątrz sieci i postawić coś co
odpowiada na identa. To nie musi zadziałać niestety bez problemów.

W przypadku braku możliwości forwardu portów pozostaje zmiana sieci irc
lub wykup kont shellowych.

--
 :: http://www.stringi.com/viper/ ::
<hash> 'jedz bigos i pierogi a nie pizzę i hot-dogi!'