Re: Fachowa ocena kompa - Pomoc

Autor: pzi (pzi_at_gazeta.pl.wytnijto)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 03:29:36 MET

Misiek wrote:

| Witam ponownie, tak ja mówiłem - jestem laikiem w sprzęcie, no więc
| nie dowiedziałem się zbyt wiele z waszych wypowiedzi, ale możecie
| polecić mi jakąś dokładną konfigurację (wiem że to lamerskie
| pytanie)? Chcę żeby sprzęt był wydajny ale nie za drogi. Wielka
| prośba o dokładną konfigurację. PS.: Możecie polecić mi jakąś firmę?
| I najlepiej żeby sprzęt sprzedawała na raty.

Procesor: Athlon XP 2500+ Barton 369,-
Płyta główna: MSI KT6 Delta-SR /VIA KT600 299,-
Wentylator: Spire FalconRock II 50,-
Obudowa: Chieftec DG-01B-D-U Black 329,-
RAM: DDRAM 512MB PC333 302,-
HDD: WD 800JB 299,- (3 lata gwarancji)
Grafika: Ati R9500 128MB DDR TV/DVI POWER COLOR 599,-
FDD: Teac 3.5" 1.44MB 45,-
Klawiatura: Logitech Deluxe Black Label 49,-
Mysz: Logitech PS2 OEM SBF 69 Optical 65,-
CDRW: LiteOn CDRW 52x32x52x OEM 155,-
Karta sieciowa: Realtek 10/100 Mbps 19,-
Monitor: AOC 17' 7K+ FLAT TCO'2003 595,-

razem: 3175 PLN

ceny sa ze sklepu Proline (www.proline.com.pl): od razu ostrzegam ze
ceny maja niskie, ale kilka osob juz sie skarzylo na jakosc serwisu...
aha, tylko wentylatorka takiego nie maja w proline wiec podalem cene
"srednia"

no i za podobna kase masz duzo lepszy zestaw z porzadna obudowa, karta
graficzna, procesorem; zestaw ten mozna spokojnie "odchudzic" (slabszy
procek, grafika czy obudowa)

--
pozdrawiam
pzi