Re: Fachowa ocena kompa - Pomoc

Autor: Misiek (druked_at_neostrada.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 00:59:30 MET

Witam ponownie, tak ja mówiłem - jestem laikiem w sprzęcie, no więc nie
dowiedziałem się zbyt wiele z waszych wypowiedzi, ale możecie polecić mi
jakąś dokładną konfigurację (wiem że to lamerskie pytanie)? Chcę żeby sprzęt
był wydajny ale nie za drogi. Wielka prośba o dokładną konfigurację.
PS.: Możecie polecić mi jakąś firmę? I najlepiej żeby sprzęt sprzedawała na
raty.
Jeszcze raz pozdrawiam,
Misiek,