MouseWare - dodatkowe menu dla 3 klawisza myszy

Autor: Jacek_FH (satan_at_hell.net.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 05:09:02 MET

Witam grupowiczów,

Mam taki problem:
W starych wersjach Logitech MouseWare - gdzieś 9.00 - 9.21, było tzw.
HyperMenu czyli możliwość np. pod środkowym klawiszem myszy wyświetlania
mini-menu z opcjami scrollowania, zamykania okna itp.
Bardzo się kiedyś przyzwyczaiłem do tej możliwości, jednak stare wersje
MouseWare nie działają z Windows XP, a nowsze nie mają już tej opcji.

Czy ma ktoś pomysł na rozwiązanie mojego problemu np. zna jakąś wersję
MouseWare działającą pod XP i z HyperMenu (i skąd ją ściągnąć) ?

Może ktoś słyszał o dodatkowych programikach działających w tle i
pozwalających na wyświetlanie konfigurowalnego menu po kliknięciu np.
środkowym klawiszem myszy ?

--
Jacek_FH