Re: Asus p3b-f - jak wejsc do biosu SCSI

Autor: BrunoJ (brunojj_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 00:57:45 MET

tak, ale ja pisalem wyraznie - mam kontroler tecram'a.
i ctrl+A nie dziala. Wiem rowniez ze w tekramach wyposazonych
w bios wchodzi sie poprzez F2 lub F6.
Ale ja mam bios SCSI na plycie glownej, nie na kontrolerze.
to rowniez pisalem, podobnie jak model plyty glownej i nr biosu.
Staralem sie sprecyzowac wszystko jak najdokladniej, zeby otrzymac
jak najbardziej rzeczowa odpowiedz.
Doceniam chec pomocy, ale w zasadzie jakby obok tematu...

Nie bardzo rozumiem. Gdy wyswietla sie naglowek biosu SCSI
to jest juz za pozno?

> CRTL + a lub CTRL + b.
jak wyzej.

> W konfiguracji kontrolera można wyłączyć komunikat: "wciśnij CTRL + ...
> aby wejść do..." - i u Ciebie pewnie jest to wyłączone.
> Próbuj przed skanowaniem!
probowalem na rozne sposoby. IMO albo nie da sie wejsc w ogole,
albo potrzebna jest jakas konkretna kombinacja, na ktora jeszcze nie trafilem.
Wiem ze taki bios SCSI jest na wielu, jesli nie na wszystkich, plytach asusa.
I zapewne ktos tego uzywa i moze pomoc :)

pozdrawiam
Bruno