Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: Rafał (delbana_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 18:34:26 MET

Łukasz
 róznica 50-100 zł jest aż tak duża?? dla mnie nie bardzo. ja jak mam
kupoować cos naprawde dobrego to nie załuje forsy i dla mnie jakies mode comy
czy inne chiefteki to taki sam zasilacz jak szanowny tracer. naprawde lux
zasilacze to tylko topowe firmy enermax, antec czy topower i one kosztuje
znacznie powyzej 200 zł. wiec jak juz wykładac kase to konkretnie.
chyba sie dalej nie rozumiemy - ja nie zaprzeczam że zasilacze są , były i
bede jedna z przyczyn awarii ale na litosc boską nie jest to główna przyczyna
jak chce sie tu uwarzać. wybacz ale ja własnie takie odnoszę wrażenie.
po za tym mamy weekend i nie bede sie kłocił o cos takiego .Ty masz takie
doswiadczenia a ja mam takie. uważam mój zasilacz za dobry i niechaj taki
pozostanie. jak ktoś chce sobie robić "wypasy" z zasilaczami innymi prosze
bardzo droga wolna....