Re: kieszen dysku i 7200obr.

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 18:18:03 MET

Użytkownik "Wojciech K ( no spam )" <cgi_at_no_spam.interia.pl> napisał w
wiadomości news:c030n4$jn$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> w wiadomości: c02s48$3mq$1_at_korweta.task.gda.pl , użyszkodnik " Dybot "
> Daruj sobie takie wynalazki one najczęściej działają tylko u ludzi którzy
> wymyślili
> Temperatura z dysku mialaby być odprowadzana na tak małej powiechni styku
?

Coz Twoja teoria nie potwierdza sie w praktyce. Tym gorzej dla praktyki? ;)
Radze poczytac opinie ponad 100 uzytkownikow mojego wynalazku.

> Nie widziałem że dysk najbardziej grzeje się na bokach ;)))
Wystarczy ze jest bardzo goracy po bokach i standardowo wlasnie bokami
przekazuje cieplo obudowie.
To ze jest tak skonstruowany, zeby grzac sie najbardziej bo bokach, to juz
wyczytalem na pl.comp.pecet.

PS. Dla niedowiarkow fragment e-maila od jednego z allegrowiczow:
"Tak BTW to kupilem sobie Zalmana na HDD. Chcialem zobaczyc o ile jest to
wydajniejsze od Twoich radiatorow (w koncu ma heatpipe). Musze Ci
powiedziec, ze wydajniejsze jest, ale... Jest to parenascie procent, a
drozsze jest 4x :( Nawet nie jest bardziej ciche! PRzy mojej kiepskiej
obudowie musze ja trzymac otwarta, bo mimo gumowych kolkow wpada ona w
wibracje. Mam nadzieje, ze jak kupie wreszcie Chiefteca to bedzie ok. Zalman
ma jednak ta zalete, ze jest stabilniejsza konstrukcja i przy przenoszeniu
kompa sie przydaje. Poza tym tylko ladniej (kolorowo) wyglada na co
nabieraja sie lamerzy. Ja pozostane juz przy Zalmanie skoro wywalilem tyle
kasy, ale gdybym wiedzial jak bedzie to za cholere bym Twoich radiatorkow
tym nie zastapil. Jak cos to mozesz mnie cytowac w aukcji (podajac moj
login, a ja to potwierdze ;)"

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/