Re: na co zwrócić uwagę przy kupnie laptopa?

Autor: Kuba Gach (kuba.gach_at_poczta.fm)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 18:06:55 MET

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
<ciach>

Hmm... to znaczy komputer będzie mi służył głownie jako narzędzie do pracy w
środowisku windows/office i programach typu flash, adobe photoshop...
chcialbym tez żadnych problemów raz na jakiś czas zobaczyć na nim film...
jeśli chodzi o gry to raczej w nie nie gram, ale wolałbym mieć świadomość że
raz na miesiąc mogę włączyć sobie grę z dość dynamiczną grafiką i pograć.

>co to jest 512 ddrach RAMu ? ;)
>Jeśli chodzi Ci o rozmiar pamięci, to minus jest dokładnie taki duży,
>jak duża jest pamięć współdzielona

Jeśli chodzi o to - proszę o radę na czym to polega bo widzę że to jest
bardziej skomplikowane niż mi wytłumaczył znajomy - jak mam kartę która
korzysta z RAMu to po prostu "zabiera" sobie tyle ile potrzeba do
uruchomienia danej aplikacji....

Pozdrawiam,
Kuba