Re: na co zwrócić uwagę przy kupnie laptopa?

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 18:16:49 MET

> Jeśli chodzi o to - proszę o radę na czym to polega bo widzę że to jest
> bardziej skomplikowane niż mi wytłumaczył znajomy - jak mam kartę która
> korzysta z RAMu to po prostu "zabiera" sobie tyle ile potrzeba do
> uruchomienia danej aplikacji....

zgadza sie - 'po prostu zabiera'

ale pamietaj tez, ze procesor graficzny w zastosowaniach 'intensywnych'
bardzo czesto/gesto sie komunikuje z pamiecia, procesor glowny rowniez
jesli ta pamiec jest wspolna, to niestety musi byc baaaardzo szybka, zeby
podolac szybkim obu procesorom

no ale w aplikacjach biurowych (czy nawet filmach) to nie szkodzi -
potrzebne raczej przy 'ciezkich' grach

--
pzdr.
MiW