Re: DVD i TV-Out

Autor: rem_at_s
Data: Sat 07 Feb 2004 - 14:11:23 MET

Z tego co piszesz Marku wynika, że należałoby podłączyć drugą kartę
muzyczną. Mam jednak pewne obawy, gdyż niektóre płyty główne mają funkcję
automatycznego wyłączania karty muzycznej zintegrowanej na płycie, gdy
wykryją kartę dodatkową. Wtedy system automatycznie nie wykryję karty
zintegrowanej. Jeżeli chodzi o odtwarzacze DVD to jaki polecałbyś, który
obsługuje takie funkcje jak kierowanie sygnału audio na drugą kartę
muzyczną. Jeżeli chodzi o wyjście video, to myślę, że gdy znalazłby się
program, który wysyła sygnał video (ale film DVD) na wyjście TV-Out,
natomiast blokowałby wysyłanie sygnału video od gier (DirectX i OpenGL),
to możliwe by było podzielenie tego sygnału. Jeżeli chodzi o dźwięk, to
wiem, że w przypadku Winampa, ma on możliwość wybierania karty muzycznej,
na którą jest kierowany (plugin wyjścia dźwięku wave_out output), ale cały
czas wiąże się to z instalacją drugiej karty muzycznej. Dlatego - jak
napisałem w pierwszym poście - gdyby bezpośrednio z odtwarzacza DVD
pociągnąć kabelek audio do wzmacniacza, to pewnie możnaby było coś z tego
zrobić. Jeżeli macie jakieś uwagi co do mojego rozumowania to piszcie, a
może wspólnie coś da się wymyśleć. Dużo pewnie osób ma jeden komputer w
domu i chciałoby sobie oglądać filmy, a w tym samym czasie ich dziecko
spokojnie mogłoby grać w swoje gry.

Pozdrawiam
Rem_at_s

--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/