Re: DVD i TV-Out

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 13:01:31 MET

Użytkownik Flashi napisał:

> robilem wiec nie jestem pewien) to windowsy nie maja mozliwosci
> rownoczesnego uzywania 2 kart muzycznych albo dzielenia jednej karty na 2

Oczywiście ze mają taką możliwość. W co porządniejszych programach do
dvd i grach da rade wybrać wyjście na którą karte ma dźwięk wychodzić. A
jak nie mają to używają domyślnej karty. Wystarczy więc ustawić w
programie do dvd wyjście na drugą kartę.

Inną sprawą jest uzyskanie dwóch różnych ekranów. Niestety przedpiśca
nie pochwalił się jaką ma kartę graficzną.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk