Re: kieszen dysku i 7200obr.

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 14:02:13 MET

w wiadomości: c02mgj$ac0$1_at_news.onet.pl , użyszkodnik " BUNIEK "
 podając adres mbuniek_at_poczta.onet.pl spłodził(a) co następuje:

> Jezeli w przypadku kiedy bys mial miejsce na dole obudowy tam bys go
> zamontowal czyli nie bylby wymienny wiec mysle ze na tym Ci nie
> zalezy wobec czego tanszym i lepszym rozwiazaniem sa sanki do dysku
> wtedy ma idealne warunki pracy jeszcze lepsze jak w kieszeni 3.5 cala
> bo jest otoczony powietrzem z kazdej strony. Jezeli moje podejzenia
> sa bledne i zalezy ci na kieszeni tak czy inaczej proponuje kieszen z
> aluminiowa obudowa i wiatrakiami.

Też skłanialbym sie do zastosowania sanek tańsze lepsze ...
dysk w kieszeni daje mobilność jeśli na tym Ci nie zalezy ....

Sanki i poprawienie wentylacji samej obudowy zamiast kieszeni z wiatrakiem
wszystkie kieszenie które mialem w rękach było opisane jako 5400

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/