Re: kieszen dysku i 7200obr.

Autor: BUNIEK (mbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 13:42:13 MET

> jaka kieszen dysku wybrac dla dyskow 7200obr.
> mam zamiar zaopatrzyc sie w dysk ale nie mam miejsca juz na dole obudowy
> wiec pozsotaje mi kieszen.

Jezeli w przypadku kiedy bys mial miejsce na dole obudowy tam bys go
zamontowal czyli nie bylby wymienny wiec mysle ze na tym Ci nie zalezy wobec
czego tanszym i lepszym rozwiazaniem sa sanki do dysku wtedy ma idealne
warunki pracy jeszcze lepsze jak w kieszeni 3.5 cala bo jest otoczony
powietrzem z kazdej strony. Jezeli moje podejzenia sa bledne i zalezy ci na
kieszeni tak czy inaczej proponuje kieszen z aluminiowa obudowa i
wiatrakiami.

Pozdrawiam
Marcin Gochnio
GG - 5064825 GSM - 606 533 755
CB-RADIO 27.330 Buniek BEMOWO
mbuniek_at_poczta.onet.pl & buniek_at_wp.pl