Re: Asus A7V8X-MX i problem ?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 14:00:41 MET

norton <NNnortonEK_at_interian.pl> wrote:
> ale wczesniej chodzil i dwie-trzy minutki i w biosie temp byla na poziomie
> 45 +- 2st nonstop. a teraz juz sie wogole nie wlacza tylko wiatraki chwilke

hmm...

> na procku mam jak 4 poduszeczki takie z gumy a na wiatraku z radiatorem mam
> na srodeczku warstwe tasmy termoprzewodzacej. na bank jak przycisne wiatrak
> do procka to caly radiator nie przylega do procka bo sa te poduszeczki ale
> to normalne.

te poduszeczki powinny tylko w jakims tam stopniu hamowac nacisk radiatora.
ale przylegac do jadra powinien cala powierzchnia.

> a jak Ty sobie z ta sytuacja poradziles?

plytka poleciala do smietnika (okazalo sie, ze na radiatorze nawet sladu
odcisnietej pasty nie bylo). no i chodzi do tej pory - rok bedzie za kilka
dni.

z innej beczki - nie masz przypadkiem problemow z zasilaniem?

pozdrawiam,
shadow