Re: Asus A7V8X-MX i problem ?

Autor: norton (NNnortonEK_at_interiaN.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 12:57:57 MET

> temperatury w ciagu maksymalnie kilku sekund. to nie musi byc od razu
> wyczuwalne - Twoja plyta ma zdaje sie zabezpieczenia przed przegrzaniem -
> i to, co opisujesz, wyglada dokladnie na przyklad jego prawidlowej
reakcji.

tak, dokladnie moja plytka ma ta funkcje zabezpieczenie przed przegrzaniem,
ale wczesniej chodzil i dwie-trzy minutki i w biosie temp byla na poziomie
45 +- 2st nonstop. a teraz juz sie wogole nie wlacza tylko wiatraki chwilke

> ja mialem plytke miedziana za wysoka - komputer pochodzil kilka,
kilkanascie
> sekund, i sie wylaczal - jak kilka razy sprobowac, to dokladnie jak
piszesz
> tylko przez chwile wiatraki sie krecily.

na procku mam jak 4 poduszeczki takie z gumy a na wiatraku z radiatorem mam
na srodeczku warstwe tasmy termoprzewodzacej. na bank jak przycisne wiatrak
do procka to caly radiator nie przylega do procka bo sa te poduszeczki ale
to normalne. jednak nie jestem w stanie sprawdzic czy rdzen w srodku styka
sie na 100% z radiatorem. aczkolwiek moge zdrapac stara wartstwe pasty i
nalozyc ta ktora mialem w zestawie tylko troche wiecej. a jak Ty sobie z ta
sytuacja poradziles?

dzieki za pomoc

pozdrawiam,
norti