Re: Resety komputera

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 13:37:23 MET

> To przecież nowy modecom i dużej mocy. Oczywiście może być wadliwy, ale
nie
> jest gorszy od chiefteca. Może na wstępie sprawdzić zarządzanie energią w
> panelu sterowania ?

właśnie... zasilacz kupiony miesiąc temu, ponieważ dołożyłem do starego
sprzętu 256 DDR i też się resetował (w identyczny sposób). Sprawdze jeszcze
na dwóch 300W, ale chyba pojade dziś po >400W. Zastanawia mnie jednak, że po
odłączeniu nagrywarki i cd-roma od zasilania, nadal występują resety, jakby
po przegrzaniu karty graficznej. Wątpliwe jednak jest, aby przegrzewala sie
nowa, nie podkrecana karta...

--
pozdrawiam
cl0