audigy 1 programowa zamiana na funkcje audigy 2

Autor: the prophecy (pietruh1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 12:58:46 MET

Witam serdecznie
Odinstalowałem całe oprogramowanie do audigy 1 oraz sterowniki
następnie wg opisu na stronie
http://www.tech-pc.co.uk/audigy-2.php po zainstalowaniu oprogramowania(jak
sie zainstalowały sterowniki ) karta przez chwile działała lecz po restarcie
cisza a przy próbie wejscia w mixer komunikat ,ze nie znaleziono urządzenia.
Czy ktoś jużpróbował to robic??? Updaty sterowników sciagnałem ze strony
creative lecz też nie chciały sie do tego doinstalować. Moze macie jakis
inny opis lub co robie nie tak ??

Pozdrawiam :o)

e-mail domowy: pietruh_at_dami.pl Nr gg domowy: 3038522

nakarmcie głodne dzieci http://www.pajacyk.pl/ to tylko jeden klik