Re: Problem z karta PixelView w W2K :/

Autor: Marco (interia_at_pf.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 04:44:53 MET

Użytkownik "Technik" <technik_WYTNIJ_TO__at_ks.k.pl> napisał w wiadomości

> Mam problem z karta PixelView Play TV Pro z FM (Rev.9D).
> Działała komuś ta karta w Windows 2000 ?

Ja mam taki tuner, ale Rev. 8e - chodzi pod Win2K
Ale nie powiem, też mam problemy z tą kartą - co nowe stery to wszystko
inaczej działa. Widzę czasem różnice w różnych funkcjach nawet na tych
samych sterach, np. po reinstalacji systemu.
Choler@ - nie potrafią tego sprzętu robić czy co? Ciągle jakieś problemy.