Problem z karta PixelView w W2K :/

Autor: Technik (technik_WYTNIJ_TO__at_ks.k.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 22:45:37 MET

Mam problem z karta PixelView Play TV Pro z FM (Rev.9D).

System Windows 2000 Prof, VGA: Riva TNT2 , muzyczna: SB Live 5.1 Player,
DirectX 8.1

Za cholere to coś nie chce chodzić. Miałem fonie na oryginalnych sterach
z CD-ROMu v.5.21 . Ale obrazu na starych sterach nie było. Najnowsze w
sieci są v.5.23 . Na tych nowszych to foni nie ma i nie ma dalej obrazu.
Najnowsze podpisane stery NVidii też nic nie pomogły.
Sciagalem sterowniki z Prolink.pl oraz prolink.com.tw i tez nic nie pomaga.

Wyciągałem SB Live z PCI. Ustawialem w BIOS naszytwno przerwanie IRQ do
slotu PCI dla karty TV i podobnie dla SB Live na osobne IRQ. I dalej nic.

W2K nie chcę zainstalować poprawnie drivera "BtCap, WDM Video Capture"

Soft z PixelView twierdzi, że nie ma urządzenia przechwytujacego obraz w
systemie :/

I badz tu mądry :/

Działała komuś ta karta w Windows 2000 ?

Z góry dzięki za wskazówki, bo nie chce mi się Windows XP instalować,
tylko dlatego ze jakaś tam karta ma kaprys nie działania :/

--
W.K.