Re: Uszkodzone dyski w Allegro.

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 04:22:01 MET

Użytkownik "Alti" <tuniema_at_adresu.pl> napisał w wiadomości

> To niewiele masz z kompami wspolnego. Ja juz przerobilem przez ostatnie 4
> lata 2 dyski IBM (nie bylo to efektowne padniecie z dziurami w elektronice
> tylko takie zwykle). Ponadto Dyski popadaly 3 moich znajomych.
> Malo?

A czy kolega i jego znajomi spotkał się z czymś takim jak ESD?
W pracy mam 17 komputerów + 2 serwery z czego 1 na 2xATA
nie miałem ani jednego przypadku uszkodzenia dysku....
Zanim upowszechniły się płyty CD-RW przenosiłem sobie dane (praca-dom-praca)
na dysku, który pracuje do dzisiaj....

W dobie sztucznych dywanów, wykładzin, dresów etc. z dyskami trzeba
ostrożnie...
Dysk to nie czajnik, nie można go sobie włączać, wyłączać, wyjmować, czy
przenosić w kieszeni czy reklamówce bez odpowiednich zabezpieczeń...

ax