Re: LCD - lepszy jeden 17-18" czy 2x15"

Autor: Alti (tuniema_at_adresu.pl)
Data: Sat 07 Feb 2004 - 02:16:30 MET

Użytkownik "kyle" <darek_kr_at_op.pl> napisał w wiadomości

> - jesli mialbym kupic 17" to chcialbym pracowac w rozdzielczosci 1280x960,
> nie domyslnej dla wiekszosci tego typu monitorow (1280x1024). jaki wplyw
na
> jakosc obrazu ma zmniejszenie rozdzielczosci?

Wplyw ma katastrofalny. Jak chcesz pracowac z tekstem to w rozdz. natywnej
mozesz miec ta jakos taka jak bys czytal czasopismo czy ksiazke.

> - pytanie podobne do powyzszego tylko w kontekscie gierek (czyli
> rozdzielczosci 1024x768 lub 800x600)

W gierkach i obrazach zmiana jakosci nie jest zauwazalna.

> - no i na koniec fundamentalne pytanie: jaki konkretnie model(e) kupic
majac
> do dyspozycji ok. 3K pln.

Ja mam eizo l557 i jest zadowolony jak cholera. 170 stopni karta
widzialnosci. 25ms i kontrast 500:1. Ponadto dostajesz 5 lat gwar. na
wszystko

Pozdrawiam
Wojtek