Problem z TV-out na Matrox-ie G550 Millenium -HELP!!!!

Autor: Tomasz (bedrock_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 23:11:14 MET

Witam. mam dość dziwny problem. otóż trafił mi sie komp znajomego który
zafndował sobie jednostkę właśnie z takim matroxem (g550 millenium, system op.
Win XP proffesonal). Problem w tym że nie można przesłać obrazu na telewizor.
podłączałem do obu wyjść i nic!!! :( ustawialem mu Dual Head juz chyba na
wszystkich paraetrach a ten za kazdym razem wysyla na monitor blizej
niezidentyfikowane zygzaki. probowalem tez bawic sie rozdzielczoscia i
odswiezaniem drugiego monitora wykrytego w systemie, ale zmienia to tylko
kształ zygzaków i nic więcej. :( Wszystko pracuje na Win XP. Ściągnąłem
sterowniki ze stronki profucenta i nadal nic..... czy ktos sie juz spotkal z
takim przypadkiem..??? pomóżcie.....