sprzęt 700/800 zł

Autor: ros (ros_at_NOSPAMmaster.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 23:10:44 MET

Witam

Zastanwiam się nad rozbudową ( w sumie to budową )nowego kompa. Sprawa
przedstawia się w taki sposób, że mam ograniczone fundusze : ok 700/800
zł, i za te pieniążki chciałbym kupić płytkę główną - jak najbardziej
podstawową, by później można ją rozbudować (kartę graficzną bedzię dalej
riva tnt 2, muzyczną Sb 1024 ) proc - jak najszybszy, pamięć - bo moja
stara chyba już się nie nada, no i oczywiście obudowę z zasilaczem.

Może jestem marzycielem, ale wydaje mi się że jest to możliwe ze ww
kwotę, problem w tym, że nie mam pojęcia o parametrach sprzętu, dlatego
proszę Was o pomoc. Co doradzacie ?

pozdrawiam
ros

--