Re: sprzęt 700/800 zł

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 23:40:18 MET

Użytkownik "ros" <ros_at_NOSPAMmaster.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Zastanwiam się nad rozbudową ( w sumie to budową )nowego kompa. Sprawa
> przedstawia się w taki sposób, że mam ograniczone fundusze : ok 700/800
> zł, i za te pieniążki chciałbym kupić płytkę główną - jak najbardziej
> podstawową, by później można ją rozbudować (kartę graficzną bedzię dalej
> riva tnt 2, muzyczną Sb 1024 ) proc - jak najszybszy, pamięć - bo moja
> stara chyba już się nie nada, no i oczywiście obudowę z zasilaczem.
>
> Może jestem marzycielem, ale wydaje mi się że jest to możliwe ze ww
> [...]

Do czego ten komp ma służyć ?

Wstępnie:

Płyta: Asrock K7S8X r3.0 lub Asus A7V266-C - 150 zł. Ewentalnie jak bardzo
chcesz wykorzystać posiadane pamięci (zakładam że PC133) to Asrock K7VT2 Lub
Asus KT133A- ceny j.w.

Pamięć: zależy ile jej potrzebujesz; 256MB DDR400 Hynix/Twinmos - 170 zł (w
razie potrzeby podzielić/pomnożyć przez 2)

Obudowa: od [Codegen pseudo 300W 130 zł] wzwyż (chyba że aktualna stara, ale
jara)

Procek: od [Duron 1600 200 zł] wzwyż

No a teraz kalkulator i do dzieła.