Zepusty monitor - koszty naprawy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 15:06:10 MET

Wczorja nawalil mi monitor - wlaczylem go po powrocie (wylaczam monitor,
zostawiam wlaczony komputer wychodzac), zaswiecily sie LEDy, ale obraz sie nie
pojawil. Probowalem z inan karta graficzna i w ogole na innym komputerze i to
samo, wiec to chyba monitor (tym bardziej ze nie wyswietla sie menu ustawien
monitora, jak probuje je wyswietlic).

O diagnoze nie pytam - wiem, ze trzeba zajrzec do srodka, ale moze mozecie mi
powiedziec, jakie sa mniej wiecej ceny napraw tego typu usterek monitorow,
zebym nie dal sie wpuscic w maliny.

Monitor to 17", "Bridge", ma juz chyba z 5-6 lat.

LWP