Re: Zepusty monitor - koszty naprawy

Autor: Nobody (nobody3_at_op.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 17:46:31 MET

Lech Wiktor Piotrowski napisał

> O diagnoze nie pytam - wiem, ze trzeba zajrzec do srodka, ale moze mozecie
mi
> powiedziec, jakie sa mniej wiecej ceny napraw tego typu usterek monitorow,
> zebym nie dal sie wpuscic w maliny.
> Monitor to 17", "Bridge", ma juz chyba z 5-6 lat.

To zależy co padło. Jeśli nie ma wysokiego napiecia na kineskopie to pewnie
trafopowielacz - dość droga opcja, w Bridge'ach lubiły padać "procesory"
sterująde OSD (i ustawieniami monitora zarazem) - koszt samego układu ok
100zł
Ile kosztuje trafo nie wiem bo nie znam typu ale w granicach około 80-150zł
Jeśli jestes ze stolicy lub okolic daj znać może da sie coś z tym zrobić

--
Nobody < nobody3_at_op.pl >