Re: "Anatomia PC"

Autor: Sławomir Dąbrowski (simd_at_NOSPAMpolbox.com)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 12:05:38 MET

Michu wrote:
> Co sądzicie o tej pozycji ??
>
> Szczególnie interesuje mnie poszeżenie wiedzy na temat niezawodności
> działania PC narazie od strony sprzętu.
>
> Średniowtajemniczony użytkownik PC.
> Pozdrawiam
>
> --
> Michu

Moim zadniem bardzo dobra ksiazka, napisana przejrzystym jezykiem z duza
iloscia ilustracji (opis wyprowadzen układów scalonych, schematyczne
rysunki bajtów kontrolnych itp.),bardzo dobra jezeli chcesz poznac
zasade działania komputera PC i jego poszczególnych elementów.

Obecnie na rynku znajduje sie wydanie VIII i jezeli bys sie decydował to
  własnie na to wydanie bo jest najobszerniejsze i zawiera omówione
wszystkie wazniejsze i nowe technologie, jednak jest to dosc droga
ksiazka około 120 zl.

Sławomir Dąbrowski