Błagam, POMOCY!!! Mam problem z GG

Autor: ziomal-18 (ziomal-18_at_gazeta.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 12:01:42 MET

Czesc,

Jesli pisze na zla grupe, to prosze mnie poprawic, ale jestes zdesperowany.
Stracilem bardzo wazne dane. Usuwalem wiadomosci z archiwum GG i usunalem
ich troche za duzo. Byly tam bardzo wazne dane, ktore sa mi bardzo
potrzebne. Na szczescie nie kompaktowalem archiwum i rozmowy sa w pliku
archives.dat. Sa one zakodowane i nie potrafie ich odczytac.
Szukalem w internecie i znalazlem tylko to ze trzeba jakos podmienic bajty
01 na 00 tylko cos jeszcze nie bedzie dzialalo... Wogole sie na tym nie
znam.
Licze bardzo na pomoc MILYCH ludzi. Prosze, pomozcie mi. Nie wiem co zrobie
bez tych danych a jestem pewien ze jakos da sie je odczytac.

Pozdrawiam
Artur