Re: Zasilacze?

Autor: Seba (seb_beztego_sob_at_gazeta.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 10:10:15 MET

> powiedz cos wiecej na temat tej glośności, czy jest naprawde
> nieslyszalny, czy po prostu cichszy od codegena ? Ja mam
> standartowy essun dolączony do obudowy Modecom Platinium,
> i obecnie zasilacz jest najglośniejszy w moim zestawie, mysle nad
> tym HuntKey'em , i to tylko ze wzgledu na halas, gdyz napiecia na
> essunie są bardzo OK

Witam.
Moge odpowiedziec Ci tak: mam porownanie tylko do zasilaczy firm
Codegen i Chieftec (z dwoma wentylatorami 360 W) - zasilacz
HuntKey`a ma poziom glosnosci na poziomie tego Chieftec`a. Po
podlaczeniu go okazalo sie ze z dysku (WD 80GB JB) wydobywa sie
jakis taki metaliczny dzwiek (tak jakbym slyszal wirujace talerze
dysku - tzn. swist jaki one wywoluja), ktorego wczesniej nie
slyszalem... Ja na razie jestem zadowolony.

--
Pozdrawiam
Sebastian S.