monitor + bramka antykradziezowa - problem

Autor: rafalm (mikram_at_op.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 10:28:57 MET

Witam!

Mam potrzebe postawienia komputera zaraz obok bramki antykradziezowej
(takiej jak w supermarketach). Niestety przy pierwszej probie uruchomienia
komputera okazalo sie ze obraz na monitorze drga i nic na nim nie widac.
Okazalo sie ze sa to zaklocenia spowodowane przez bramke, ktora jak
sprawdzilem "sieje" na odleglosc okolo 4 metrow.

I tu mam pytanie czy jest jakis sposob aby tych zaklocen uniknac? Dodam ze
monitor to 5 letni 15" OptiView. Czy zmiana monitora na lepszy (nowszy) lub
na LCD cos pomoze, czy raczej mam szukac innego miejsca na komputer?

Pozdr.
rafalm