ATI 9600pro vs GF 5700 (Ultra)

Autor: Gustaf (ptarnow_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 10:19:22 MET

Witam,
Mam pytanie: na co sie bardziej oplaca zmienic GFTi200 na Radeona 9600pro
czy tez moze GF 5700?
Do tej pory bylem fanem nVidii, ale ostatnio sytuacja na rynku kart
graficznych mocno sie zmienila. Stad moj dylemat.
Komp sluzy przede wszystkim do grania. Z nVidia nigdy nie mialem problemow z
kompatybilnoscia z jakakolwiek gra, z drugiej strony co jakis czas docieraja
do mnie rozpaczliwe prosby o pomoc uzytkownikow Radeonow. A to nie dziala to
a to tamto, pojawiaja sie artefakty, gra dziala zbyt wolno itd
Czy roznica wydajnosci 9600pro vs 5700(Ultra) jest duza? Jak naprawde
wyglada sprawa z kompatybilnoscia z nowymi grami? Czy sa jakies problemy ze
sterownikami?
Chetnie poslucham opini posiadaczy w/w kart

Moj komp:
Thorton 2000+@2600+
2x256 RAM (266_at_333)
Abit NF7-S v2.0