Re: Dlaczego sie zawiesza?

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 00:36:41 MET

Dnia 02/05/2004 10:59 PM, Użytkownik Jacek napisał:

> Zasilacz jest dobry na wszystko-:)). Na tej grupie to jest najdoskonalszy
> "antybiotyk" na wszystkie problemy z komputerami.
> To że system źle skonfigurowany, zaśmiecony różnego rodzaju programami i w
> dodatku przetaktowane wszystko na maksa,to nic.
> Proponuję zakupić zasilacze conajmniej 600W dobrej firmy i dodatkowo
> agregaty prądotwórcze, i wtedy już się nic złego nie będzie działo.
> Wszystko będzie chodzić jak szwajcarski zegarek. Chociaż kto wie? Jak czytam
> tę grupę to odnoszę wrażenie że wszystkie podzespoły wszystkich producentów
> to złom.
> [...]

Hej,

Nie na temat napisze, ale co mi tam, najwyzej mnie ktos objedzie...

No wyszlo na to, ze wiekszosc z tych co pisza na ta grupe albo ma pecha
albo to banda lamerow i glupcow, a Ci prawdziwi "mistrzowie" problemow
nie maja. Dalekie to od prawdy. Wielu jest takich, ktorzy zwyczajnie
lubia eksperymentowac i kombinowac ze sprzetem doprowadzajac swoje
pecety do granic wytrzymalosci/stabilnosci. Czesto wymieniaja podzespoly
tylko dlatego ze np. lubia miec sprzet na topie. Spora jest tez grupa
osob o ograniczonym budzecie, ktore kupuja tansze podzespoly czesto idac
na kompromis w kwestii jakosci/stabilnosci. I co ? Oni tez sa glupolami,
bo im cos nie dziala czy sie wiesza ? Faktem jest, ze mozna powiedzec iz
tacy ludzie sami sie prosza o problemy. Moze i racja, ale ta grupa jest
miedzy innymi od takich wlasnie problemow, wiec nie ma co demonizowac
i ludzi wpedzac w kompleksy, bo im cos nie dziala, a u mnie DZIALA !

SOA1 jak mawiaja niektorzy administratorzy czego rowniez wszystkim
"pececiarzom" zycze :-)

pozdr,

klard