Re: Radio w kompie

Autor: X-Man (kawasaki750_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 11:11:08 MET

> Posiadam Chciałbym móc słuchac Radio przez głosniki podłączone do kompa.
> Jakie rozwiązanie do tego jest najlepsze? Kupno Tunera Radiowego czy
Tunera
> TV z radiem. Jesli miał bym Tuner Radiowy to w jaki sposób go podłączyć
tak
> aby grał dopieor po załączeniu go a gdy jest wyłaczony nie psuł jakości
> słuchanych MP3 itd A moze ma ktos inne rozwiązania?

Pewenie. Ja mam w kompie radio samochodowe 12V to nie problem, kablem audio
od cdromu podpięte do mobo(SB czy co tam masz) możesz dzwięk nagrywać bez
problemu, jedyny minus to brak pilota ale coś zas coś z resztą możesz
zainwestować w radio z pilotem; ja za moje dałem kiedyś 40 zeta samochód
poszedł do kasacji a radio się sprzydało ;)
Jakość dźwięku miodzio. W każdej chwili możesz je wyłączyć...
Rozwiązanie oryginalne ale mi pasuje ;)