Re: nagrywarka a stary komp

Autor: Piotrek (pkmail_at_2com.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 00:34:50 MET

Witam.
Nagrywarka będzie działać bez problemu nawet na 486 tylko nie będziesz mógł
nagrywać z maksymalną prędkością. Wszystko zależy od szybkości dysku
twardego, kontrolera IDE i ilości pamięci operacyjnej Z własnego
doświadczenia powiem że na P100 40 MB HDD 4,3 GB i dobrze skonfigurowanym
Win 95 (bez zbędnych zadań dla CPU) na nagrywarce Sony wypalałem płyty 8X.
Nowe nagrywarki mają Burn Prof (różnie się to nazywa) i w razie przerwania
dopływu danych zatrzymują laser więc błąd "Buffer Underrun" przeszedł już do
historii. Pozdraawiam.

Piotrek.