Re: nagrywarka a stary komp

Autor: Iwan (slaweklubin_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 22:20:38 MET

> Czy do Pentium 100 MHZ mozna podlaczyc nagrywarke CD-RW (pewnie kupie
> jakiegos LiteOn lub LG)
> i czy to bedzie chodzilo bez problemow?
>
> System to Windows 95, ale ewentualnie moge przejsc na 98.
>

> Dafi

Ja miałem Pentium 133 32MB RAM płyta VxPRo i chodziło to z nagrywarką
Samsung SW-206 (nagrywała z prędkością CD-RW x4 a Cd-R x6 )i powiem że
ta nagrywarka chodzi do dziś. choć pamiętam że nie mogłem w czasie
nagrywania nic robić bo mi płyte skopywało a z tego powodu że ta
nagywarka nie posiadała funkcji BURProf. Pewnia ten twój sprzęt będzie
chodził bez zarzutu.

--
Pozdrawiam
Iwan