Re: WiFi na PCI lub USB - przepustowość

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 19:59:53 MET

On Thu, 5 Feb 2004 16:32:11 +0100, "Paweł"
<USUN_TEN_NAPISpawelral_at_poczta.onet.pl> wrote:

> w zupełnosci wystarczy gdyż 11 MB to nawet wiecej niż lokalna sieć
> kablowa na 10MB.
> A tam bez problemu takie rzeczy zrobisz.

Weź pod uwagę, że te opiewane 11Mb to jest tylko bitrate czyli
przepływność pomiędzy antenami. Jak dodasz narzuty na różne protokoły
to okaże się, że nie można wyciągnąć więcej, jak ~7MB w idealnych
warunkach.
Jest w Internecie kilka opracowań na ten temat.

> W tym wypadku 22 czy 54 MB przydało by CI sie do szybkiego kopiowania

54Mb to też jest hasło marketnigowe :-/

--
Pozdrawiam
  Bartek