MSI K7N2 Delta-L konflikt z gamepportem POMOCY

Autor: Marro (artif_at_space.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 19:56:51 MET

Mam plyte MSI K7N2 Delta-L z prockiem Athlon 2500 w plycie jest wsadzona
karta sieciowa na BNC i karta graficzna
hightech excalibur radeon 9000pro 64ddr, aby miec game port wsadzilem karte
muzyczna SB 128 PCI muze zintegrowana wylaczylem w biosie (siec zintegrowana
rowniez wylaczona) po zainstalowaniu nowe karty mozycznej mam konflikt
akurat na game porcie

"To urządzenie nie może znaleźć odpowiednich wolnych zasobów, których można
użyć. (Kod 12)

Jeśli chcesz używać tego urządzenia, musisz wyłączyć jedno z urządzeń
występujących w systemie."

Prosze o pomoc co mam zrobic co radzicie

dzieki pozdrawiam Arti

         Arti
Systemy uzdatniania wody
   mail: marro_at_space.pl