Odp: WiFi na PCI lub USB - przepustowość

Autor: Paweł (USUN_TEN_NAPISpawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 16:32:11 MET

w zupełnosci wystarczy gdyż 11 MB to nawet wiecej niż lokalna sieć
kablowa na 10MB.
A tam bez problemu takie rzeczy zrobisz.
Jesli mówiłem o odległościach to miałem na myśli setki metrów a nie 12 m
:)
Tak wiec bedzie Ci chodziło spokojnie na 11 MB i działao to o czym mówisz.
W tym wypadku 22 czy 54 MB przydało by CI sie do szybkiego kopiowania
plików miedzy komputerami. Ale i na 11MB niejest tak wolno - bo film
idzie z tego co pamietam około 15-może 20 minit realnie.
W domu mam acces pointa - i laptopa i czasami ogladam sobie filmy od
ludzi z sieci własnie przez 11 mB karte radiową.
Powiedzenia.