Re: MSI K7N2 Delta-L konflikt z gamepportem POMOCY

Autor: DJ ART (fanmusic_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 15:26:34 MET

Użytkownik "Marro" <artif_at_space.pl> napisał w wiadomości
> Mam plyte MSI K7N2 Delta-L z prockiem Athlon 2500 w plycie jest wsadzona
> karta sieciowa na BNC i karta graficzna
> hightech excalibur radeon 9000pro 64ddr, aby miec game port wsadzilem
karte
> muzyczna SB 128 PCI muze zintegrowana wylaczylem w biosie (siec
zintegrowana
> rowniez wylaczona) po zainstalowaniu nowe karty mozycznej mam konflikt
<ciach>

Niestety w tym temacie Ci nie pomoge ale mam do Ciebie pytanko:
Jestem na etapie składania nowego PC do domu i jedną z płyt nad którymi się
zastanawiam
jest właśnie taka jak twoja - miała by pracować z Bartonem 2500+.
Korzystając z okazji chciałbym zasięgnąć twojej opinii na jej temat
pomijając ten problemik wymieniony w twoim poście.
Z góry dzięki za wszelkie opinie

DJ ART
fanmusic(małpa)poczta.onet.pl