Re: WiFi na PCI lub USB - przepustowość

Autor: bartek (dante_at_astercity.net)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 15:55:09 MET

"Paweł" <USUN_TEN_NAPISpawelral_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Bzdura.
ok.... sprawa wyglada tak: jeden komputer (serwer) stoi we wnęce biurka
(Warto wyciągać antene na powierzchnię???? Biurko drewniane - czy straty w
tym wypadku na najlepszym nawet kablu nie będą większe od zysków z
wystawienia anteny na świeze powietrze??)
Chce zestawić łącze radiowe które na tą odległość umożliwi mi bezproblemowe
(bez przycięć spowodowanych niewydolnością łącza) oglądanie filmów z dysku
komputera stacjonarnego na laptopie podłaczonym do telewizora w odległosci
circa 12 metrow od komputera-bazy....
Po drodze nie ma żadnych ścian.
Która technologia/protokół będzie do tego najlepsza???
Chodzi o zakup jednej karty do komputera stacjonarnego.. różnica miedzy
802,11G i B w cenie jakas tam jest... ale niewielka więc nie gra roli
Chciałbym wiedzieć czy B do tego zadania wystarczy czy tez trzeba skorzystać
z 802.11G - z różnych pozafinansowych kwestii ucieszyłoby mnie gdyby w tych
warunkach przepustowość 802.11B wystarczyła do tego zadania
pozdrawiam
B.