Re: kupuje kompa i sprawa zasilacza - czy to bedzie dzialac?

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 13:33:07 MET

Użytkownik "Bogdan S" <bogdan_at_losthope.com.pl> napisał w wiadomości
> a moze tobie? Tez ulegles "zasilaczowej nagonce"?
I tego właśnie nie rozumiesz - potrzeba matką wynalazków. Były
mocniejsze zasilacze dedykowane dla rozwiązań serwerowych, gdzie
zapotrzebowanie na moc było i jest nadal spore. Porównaj sobie teraz
pobór mocy dzisiejszych FX-ów od 5600 wzwyż i Radeonów 9500 w górę z
kartami opartymi na wcześniejszych chipach.. pobór mocy procesorów,
zauważ jak bardzo wzrosła średnia ilość pamięci w komputerach.. płyty
główne wyposażone w IEEE / 4-8 USB / S-ATA / Dodatkowe kontrolery
dysków. Wątpie abym uległ "zasilaczowej" nagonce. Wiem co mówie. Nie
markowych zasilaczy padło mi już 4 - raz poszedł dysk, raz płyta główna.
Więc moje zdanie wynika również z obserwacji.

> Ile razy trzeba cos sprawdzic aby uznac za pewne?
> 200 , 300 razy a moze 1000. Przez te kilka lat penie bede juz blizej
> tysiaca.
Jaki to ma związek i do czego to powiedziałeś?

> Dziwne ,ze 2 lata temu i wiecej nie bylo problemow z zasilaczami, nie
> bylo ich wogole dopoki na rynku nie pojawily sie te drozsze zasilacze.
Tak jak napisałem wcześniej - wzrosło zapotrzebowanie nowych komputerów
na moc. Czemu wiążesz pojawienie się markowych zasilaczy z awariami tych
tanich? Ja nie widzę tutaj żadnego związku... a pewnie wywnioskowałeś
sobie, że producenci to robią specjalnie ;) przeczytaj dokładnie ten
tekst na:
www.tomshardware.pl
Widzę, że zdrowe i logiczne argumenty do Ciebie nie trafiają. Poczytaj
może trochę dłużej grupę. Zauważysz cos... o ile jesteś chociaż trochę
spostrzegawczy.

Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***