Re: Tak z ciekawosci

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 05 Feb 2004 - 13:15:01 MET

Witam.
damian na pl.comp.pecet napisał(a):
> Moze plyty glowne FIC nie wytrzymuja wiecej niz 3 latka ?? :)

Hmmm jak trzy latka to może kondensatorki ? Wyschły ? Napuchnięte czasem
nie są ? Sprawdź też czy czasem gdzieś kurz nie nawchodził. Wyczyść
CMOS.

> A ja tak planowalem durona 1800 MHz aby miec spokoj przez
> kolejne 3 lata :) ale czy cos z tego wyjdzie to zobaczymy.
> dziekuje za pomoc i zycze milego dnia

Wypatrzyłem sobie jednego Durona, którego sprzedawca zgadza się na
wymianę z dopłatą. Zobacze jak będe stał z kasą, jeszcze pamięci muszę
kupić bo do tej SDR'y już nie wejdą.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
[ Arek Wołowicz | wolek_at_pf.pl | www.wolek.prv.pl   ]
[ Duron 900 | ECS K7VZA | 256 MB | ESS Allegro PCI ]